27 maj 2012

Vill ni veta lite mer?

Nu finns det en presentation av mig på Mörkersdottirs förlags hemsida. :) Ja, jag har skrivit den själv, och det var verkligen jättesvårt. Känner att det låter jättetöntigt och så, men det fick gå. :P Angående mitt skrivande så håller jag just nu på med en som jag började på engelska för jättelänge sedan, men nu börjar omarbeta och skriva på svenska. Spännande värre. Vad som helst kan hända, och jag har inte helt klarat ut alla detaljer ännu, eller hur det ska sluta. Förmodligen blir det en romantisk sak med övernaturliga inslag. Tror jag. :P Det viktigaste är ändå att skriva och fortsätta skriva, även om det kanske går lite långsamt ibland.

Mitt största problem är ju att avsluta det jag har börjat på, men vad gör man när det hela tiden poppar upp karaktärer i mitt huvud som kräver uppmärksamhet?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!