18 juni 2012

Buzzador: Nan Juniormjölk

Då var det äntligen dags för en ny Buzzadorkampanj (egentligen två, men den andra presenterar jag senare). Den här gången fick jag erbjudande om att testa Nan Juniormjölk. En mjölk speciellt anpassad för de mindre barnen och är extra berikad med nyttigheter och därför ännu bättre än vanlig komjölk. Den innehåller mindre salt och protein än vanlig komjölk, dern innehåller omega 3 som bidrar till mormal synutveckling. Den innehåller även mycket mer järn som är viktigt för ett bra blodvärde samt mer D-vitamin som förbättrar upptagningen av kalcium. Dycken är avsedd att användas från 12 månader som en del av en varierad kost.

Dottern som inte har direkt älskat vanlig komjölk drack Nans juniormjölk med god aptit. Sonen som älskar vanlig mjölk tyckte så klart att detta var jättespännande, och drack även han med god aptit. En fördel med Nans juniormjölk är att den kan försvaras i rumstemperatur och därför lämpar sig bra för utflykter. Den kan serveras både varm och kall, men värm inte själva förpackningen i micron och att rester av uppvärm och upphälld mjölk inte ska sparas eller återuppvärmas

Jag är buzzador, vilket innebär att jag får prova produkter och berätta för dessa för mina vänner och bekanta. Efter kampanjen är slut lämnar jag en slutrapport med åsikter och tankar kring produkten. Låter detta som något för dig? Klicka här, och nämn gärna att det är jakeline som har tipsat dig! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!