1 juli 2012

Buzzador: Tuc Mini Snackies

För ett tag sedan fick jag hem en karton Tuc Mini Snackies från Buzzador. Jag såg redan innan fram emot denna kampanj då jag verkligen gillar Tucs kex. Det var en av de sakerna som fick mig igenom det första envisa gravidillamåendet när jag var gravid med dottern. Då var det de vanliga originalkexen som jag frossade på. Så goda och så frasiga. Ja, ni förstår...


Vi fick hem tre smaker, saltade, sourcream & onion och ost. Vi gillade alla tre. Inget snack om saken. För att riktigt resta så bjöd vi hem några vänner på ost och vinkväll. Vi kom snabbt fram till att vi föredrog de saltade med ost på och sourcream & onion gick att äta som de var. Ost kom lite efter, men gick att äta även de.

Vi brukar göra en egen färskost på vasslad creme fraiche och löksoppepulver (perfekt för gravida ostcravande mammor med andra ord). Så även denna kväll. Vi började snabbt doppa de små söta kexen i osten istället för att använda kniven, det blev så bra! Kan även meddela att kexen gick hem hos barnen. :)

Jag är buzzador, vilket betyder att jag får prova på olika produkter som jag sedan berättar om för mina vänner och bekanta. Klicka här om du tror att detta kan vara något för dig! Ange gärna mig (jakeline) som tipsare. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!