30 juli 2012

Måndagslistan

Det har varit lite uppehåll på denna lista, men nu går vi mot mörkare tider och att känna tacksamhet och glädje är (fortfarande) viktigt för att överleva. ;) Vi har satt upp fina lyktor på balkongen nu och jag hoppas på att få tända ljusslingan snart igen. Just nu hänger den runt fönstret, men sedan får den nog flytta till räcket till vintern. Ljumna kvällar på balkongen med lite levande ljus och trevligt sällskap är aldrig fel.

♥ barnen växer och frodas
♥ skruttan börjar på dagis på onsdag, både glad och lite vemodig inför detta faktum
♥ inspirationen flödar!
♥ Förlag som passar mitt skrivande hittat! :)
♥ ljumna sommarkvällar i goda vänners lag
♥ kort vecka denna vecka, tar långhelg och åker upp till Vallvik för att umgås med släkten

Vad är du glad för en måndag som denna?

2 kommentarer :

  1. Hääärligt mé Måndagslistan igen :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint att sitta på balkongen och speciellt nu när det börjar bli lite svalare ute.
    Jag har min i västerläge och på sommarn så skulle man kunna använda den som växthus men jag har ju inga "gröna fingrar" så det är inte att tänka på *s*.
    Glada hälsningar,
    baaartil

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!