5 sep. 2012

Damsel in Distress

Döm om min förvåning när jag öppnar skåpsluckan och ser något krypa iväg från ljuset. Jag trodde jag skulle kissa på mig. Slängde igen skåpsdörren igen, men inser att jag faktiskt måste in där och ta ut tallrikar. Öppnar försiktit och ser denna vedervärdiga ENORMA spindel kika fram. HUR i hela friden kom den in bland mina koppar?! Och VAR är min man när man behöver honom?! Japp, det där skåpet förblir stängt tills maken kommit hem och räddat sin fru från denna spindel som säker har en meters mellanrum mellan ögonen.



Imagine my surprise when I open my cupboard door and sees something crawling away from the light. I thought I was going to pee my pants, for sure. I closed the door quickly, but realises that I have to open it again to get the plates I was going for. Opens it carefully and sees this HUGE spider glare at me. HOW in the world did it get in among my mugs?! And WHERE is my hubbie when I need him?! Yes, that cupboard stay closed until my hubbie has arrived and saved his wife in distress from this spider which probably has an eyewidth of one meter.

1 kommentar :

Tack för din kommentar!