1 sep. 2012

I'm thinking...

Jag funderar på om jag ska bli lite mer internationellt åtråvärd i min blogg. Sedan jag börjat twittra så har jag plötsligt fler internationella "följare" och jag skriver ju rätt mycket om populärkultur och sådant roligt, så jag funderar helt enkelt på om jag ska ta och sätta ut en "click here for an English version" och skriva hela inlägget på engelska också. Jag har ju iofs en engelsk blogg, men jag uppdaterar den ytterst sällan och då oftast med "fanart". Så kanske detta blir en bra kompromiss? Jepp jag tror det får bli så. Får se om jag orkar gå tillbaka och översätta tidigare inlägg eller inte, beror nog på inlägget. :P

Så, då får morgonens tänkande vara över för den här morgonen... Dags att renskriva det jag skrev när jag försökte somna igår... ;)




I'm thinking of going international. Since I started tweeting I suddenly have internationell followers and I do write alot about popular culture and such fun stuff, so I'm thinking that I should put a "click here for an English version" in the bottom of each blogpost and write the post in English as well. I do have a blog in English, but I seldom update and if I do I just put fanart and such stuff there. I think this could be a good compromise. Yep, I'm doing it! I might go back and translate earlier posts too, but I think that depends on the post.

Morning thinking cap off! Time to type in what I wrote in bed yesterday when I was trying to get to sleep.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!