27 jan. 2013

Ny favoritaffär

Efter ett tips från svärmodern åkte vi igår ner till Arninge för att besöka Chilli. Seriöst, jag trodde jag dött och kommit till himlen. Maken var benägen att hålla med. Vi hade siktet på en soffa och ev nytt matbord och stolar. Men jag hade ju kunnat shoppa ihjäl mig. Hittade massor av vackra tavlor, en underbar schäslong som jag lätt skulle köpa om jag hade en budoar att sätta den i (när vi flyttar till större så måste jag ha ett egorum!), med fina tavlor på väggarna och annat vackert. Vi beställde iaf sagda matbord och soffa, det är ju några veckors leveranstid, och när vi kommer för att hämta dem så kan man ju ta sig en tur i affären igen och shoppa lite till. ;)

1 kommentar :

  1. Chilli finns i "stan" några mil från mig,det är en bra butik...
    Hihi/Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!