13 feb. 2013

Goosebumps galore #glee

OMG! En av mina absoluta favoritlåtar, en som verkligen ger mig ståpäls över hela kroppen, var med i Glee häromveckan (usatakt, e12 s4 "Naked"). Hörde låten första gången i Breaking Dawn 1 och den är även med i tvåan. Tror det blir till att göra någon trevlig fanvid med lämplig film/serie... ;)


Marley och Jake är ju så söta ihop, måste jag erkänna. ;) Enjoy!


OMG! One of my absolute favourite songs, one that gives me goosebumps all over, was on Glee the other week (e 12, s 4 "Naked".) I heard it first in Breaking Dawn 1 and it's in part two as well. I'm thinking there's coming a fanvid with this song in the near future.

Marley and Jake are so cute together! Enjoy!

1 kommentar :

  1. Mmmm... ♥
    Jag lade till dig i mina favisar så jag lättare ser för i mina följare är det liiite fullt fniss bara så du vet ;)
    /Kram pårej!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!