12 feb. 2013

Rapport från kaoset

Japp, fullt upp. Busy, busy, busy. Helgen var superduper, började med tjejkväll i fredags, sedan dop med efterföljande middag i lördags hos fam Granlund, sedan mellon (nej jag avstår att skriva om eländet i år, men jag tittar som den junkie jag är) och söndagen bestod av tvättstuga, fikabesök av fina fam Svanholm och sedan försöka packa. Jag tror vi har det mesta under kontroll. Eller maken har i alla fall. Väggarna ekar nu tomma, bokhyller är nerplockade och köksskåpen tomma. Vilket så klart är jättebra med tanke på att vi faktiskt flyttar i helgen. I HELGEN!!! Kan ni fatta?! Vart har tiden tagit vägen?

Förövrigt så börjar jag så sakteliga bli klar med novell nr 2. Konstigt nog blev den mycket porrigare än den första... Tror det har att göra med tidsandan i nr 1... Den är lite mer mysig och lågmäld, medan denna blev relativt högljudd och well... Porrig. ;) Undrar om det har att göra med all Harlequin-litteratur jag har överdoserat på sistone? Bra research med andra ord, am I right? :P

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!