6 juni 2013

The Autobiography of Jane Eyre

Jane Eyre bestämde sig för att hon kunde inte vara sämre än Lizzie Bennet, så nu har även hon en vlog. 10 avsnitt plus ett Q&A har lagts upp på youtube. Jag ser fram emot att träffa Mr Rochester! Har även fått mig sugen på att läsa om boken, för det var verkligen inte igår. Tror jag tappade sugen där när jag höll på med en tenta i engelskakursen som jag aldrig klarade och det var en fråga om boken, även om jag tycker att den är riktigt bra. Dags att packa upp lite böcker kanske... Jag menar det är ju bara en sisådär 4 månader sedan vi flyttade in... ;)


Jane Eyre decided that she wanted to do a Lizzie Bennet, so now she has a vlog. 10 episodes plus a Q&A is up on youtube. I'm really looking forward to meet Mr Rochester! This project has made me want to read the book again, because it's really been a long time. I think I lost touch with it when I was doing an exam for my English course that I never passed and there was a question about the book. But I do think it's excellent. Time to unpack some books, perhaps... I mean it was only about 4 months since we moved in... ;)

1 kommentar :

Tack för din kommentar!