19 juli 2013

Turgumman slår till igen!

Ja, nu var det då ett tag sedan jag vann något kan jag tycka. Och ser man på. Igår ringde det precis innan jag gick på lunch och det var ett trevligt meddelande från en viss Brolin, Tomas på telefonsvararen som informerade mig att jag vunnit 4e pris i twinners tävling, men vad ville han inte säga. Satt som på nålar och väntade på att han skulle ringa igen, hela lunchen. Kollade upp tävlingen och kom på att jag hade ju tävlat för jag ville vinna ett presentkort på Drömhuset. Men jag hade alltså vunnit något bättre. Fem min efter jag börjat jobba igen efter lunchen ringer det igen, jag satt så klart upptagen i samtal och kunde inte svara. Så jag fick gå iväg och lyssna på ännu ett telsvar från Brolin. Vet ni vad jag vann?! Två biljetter till Sundsvalls Konsertfest med boende på Elit Hotell Knaust. Fatta! Lite trist att jag missade att prata med Brolin, men jag är så glad ändå! Nu råddar jag schemabyte, för så klart är jag schemalagd att jobba just den helgen, och barnvakt så jag och maken får komma iväg på lite sköj! :)
Jo, det lönar sig faktiskt att delta i tävlingar lite då och då, även på facebook! :D

2 kommentarer :

  1. Grattis till den fina vinsten.

    Så kul att få sådana positiva och trevlig telefonsamtal.

    Hälsningar,
    Bertil

    SvaraRadera
  2. Men Duuuuuuuu... Grattis"
    /Kram Annmi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!