3 sep. 2013

Surkärring

Japp. En sådan dag idag. Allt går bara emot en, och som om det inte var nog så går lite till emot en. Jag ber om ursäkt till mina kära kollegor som idag fått stått ut med mitt gnäll. Nu sitter jag här med ett stort glas vin och ett av tre problem är i alla fall ur världen tack vare en snäll farmor som kan ställa upp och vara barnvakt då jag blivit nekad semesterdag samt passbyte. Sen blev jag bortglömd när vi skulle få utbildning i en ny arbetsuppgift men det går väl flera tåg. Då är det bara det stora problemet med utebliven mertid för 80h på lönen. Något värre det. Får inte tag i varken närmsta chef eller lönehandläggare. Chefen lovade i fredags att han skulle ta tag i det som igår och höra av sig, men icke. Jaja, så mycket sämre kan det i alla fall inte bli.

Ska dyka ner i mitt vinglas och hitta lämplig teveserie eller film att böla till. Några förslag?

1 kommentar :

  1. Kommer inom försent här,men...
    Kramas & hoppas du känner det bättre idag//Annmi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!