4 nov. 2013

Hallo-viiiin

Jag hade verkligen  lust att springa runt i grannskapet med ett tomt vinglas och knacka dörr och sträcka framglaset och glatt säga "Halloviiiin!", men så blev det inte. ;) Halloween firades på jobbet i fredags med utklädnad och jag körde på typ steam punk vampire. Dock ville inte tänderna som jag köpt fastna, så det fick bli en variant... :P


Är hemma med lillasyster och vabbar idag då hennes koppor bröt ut lagom tills storebrors torkat in. Hoppas på att få en del gjort i hemmet, samt kanske lite tvspelande, serie-ikapp-tittande och har man tur även lite scrappand och skrivande. Man kan alltid hoppas. Hon sitter just nu bänkad framför Pippi.

Helgen var lugn i övrigt, var över till grannen både fredag och lördag och firade hennes födelsedag. I söndags var jag i stallet med Marie, grannens mamma, och fick en liten lektion på volten. Det är alltid roligare när man är två, speciellt en som kan titta på vad man gör för fel och komma med rekommendationer och tips. Behöver träna lite på sitsen i trav, men fick beröm för hur mjuk jag var på handen. :) Fick faktiskt till lite skänkelvikningar! Äntligen! Torsdagens ridning blir tyvärr antagligen inställd då jag inte kan åka ut själv med lillpricken. ;)

Just det, förra helgen firade jag och maken 5 årig bröllopsdag. Barnen fick sova hos farfar och jag och maken käkade plankstek och mös. :)


Är vi inte söta, så säg? :P Finglasen vi fick av vittnena kom fram och det var en riktigt trevlig kväll, även om man saknade barnen. ;) 

1 kommentar :

  1. Hihi...Hade gärna velar se dig springa omkring med ett Vinglas eller irrat kanske ;)
    Jaa ni är sååå söta - Grattis till era 5 år <3

    /Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!