17 nov. 2013

Happy Long Weekend!

Har haft långhelg jag. Vet inte hur länge sedan jag hade det sist. Så skönt! I torsdags, då storebror har gympa på förskolan och därför absolut vill gå på dagis, så begav jag mig till stallet för en ridtur. Helt underbart skönt, fast lite kallt. Roade mig med skänkelvikningar och tempoövningar. Han trampade på riktigt bra, bättre än han brukar göra på volten!


I fredags släpade jag med mig kidsen till en lekpark utanför bostadsområdet och det var väldigt uppskattat. De var inte direkt nödbedda om vi säger så.



Dagen avslutades med att fira Giselas födelsedag med alldeles för mycket dricka och sen timme. ;) Men det var det helt klart värt. Hade ju inte direkt något planerat för lördagen i alla fall. ;)


Lördagen spenderades även den en stund i lekparken. Denna gång med grannarna och picknick bestående av kalla pannkakor och äppeldricka. Sedan fortsatte Ludde och storebror att leka medan lillasyster sov i vagnen och mamman fick lite mystid i soffan med Sofie Trinh Johanssons nyaste Leva Älska Brinna Dö. När pappan kom hem så kom även min nya älskling med hem. :)


Fick dock inte med något simkort, men det är beställt och kommer förhoppningsvis imorgon, då de av någon anledning tyckte att det var bra att skicka det aktivt så jag just nu inte går att nås via telefon. ;) Jaja. Hittills är jag i alla fall grymt nöjd! Kameran håller verkligen vad den lovar!

Kvällen avslutades så här...

Och idag är det mest soffhäng som gäller. Skönt att bara vara och kunna tassa runt i mysbyxor och sockar. :)

1 kommentar :

Tack för din kommentar!