23 nov. 2013

Things that makes my day

♥ Att upptäcka att man inte har körkort med sig när man står i kön på systemet, för att sedan bli nekad att handla för att man inte kan uppvisa leg. Vilket iofs betyder att jag kört bil "olagligt" hela veckan då maken haft mitt leg sedan han hämtade min nya telefon... ;)

♥ Äntligen snö!


♥ Ridtur i fint vinterväder!

♥ Min nya telefon! Jäklar vad imponerad jag är! Är glad att jag valde Z1an istället för Samsung galaxy s4 som jag tänkte...


♥ Grannar som kommer över med Galliano så att man kan dricka hotshots hela natten lång... ;)


♥ Att få höra att man har ett mer sofistikerat och avancerat språk än en gemensam favoritförfattare av en "testläsare" som även tycker att ens story är något att satsa på! (Ja, hon kanske är något mutad... :P )

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!