8 feb. 2014

Books revisited

When the going gets tough I dive in to a book. Och det är precis det jag har gjort den senaste veckan. Läst. Och läst. Och så läst lite till. Min familj tycker jag är totalt osocial. Började med att dyka ner i Fifty Shades igen. Med alla rapporter från filmen, så blev jag lite sugen. Läste ut alla tre böcker på typ tre dagar. Ja, de är lättlästa även på engelska. Inte lika imponerad den här gången som förra, men fortfarande tycker jag att de är bra. Har dock insett att Jamie Dornan som ska spela Mr Grey är lite för kort. Men fortfarande passande för rollen. Ja, jag ser fram emot filmen. Mycket. Ska bli spännande, synd bara att de ändrat releasedatumet till Alla hjärtans dag 2015 och inte augusti 2014 som det var sagt från början. Lång väntan med andra ord.


Nu håller jag på med näst sista boken i Vampire Academy, en serie på 6 böcker. Ja, jag har kanske lite för mycket fritid just nu. ;) Men ibland behöver man lite verklighetsflykt, eller mycket i mitt fall. Såg just att det är en film på g där med! Wee.

Fast det verkar som, som i så många andra fall, att regissören tagit sig många artistiska friheter... Läs böckerna först! ;) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!