17 juni 2014

Tillbaka till vardagen igen då

Japp, efter lite "semester" är jag tillbaka på jobbet igen, fast på företagssidan istället för privat. Har suttit på utbildning i dagarna två och lärt mig om allt jag behöver kunna för att kunna ta telefon i morgon. Jikes. Lätt nervös, även om jag vet att man kommer in i det snabbt och de flesta systemen kan jag redan, det är bara lite mer att tänka på.

Fick även reda på att jag vann en dinstanskurs via Kreationslotsen för en vecka sedan. Hade helt missat hennes blänkare på facebook! Gud så kul! Hitta skrivglädjen i vardagen heter den och det passar ju klockrent just nu. Mitt schema på jobbet innehåller många halvdagar så jag ska nog kunna få en del skrivande gjort även under sommaren, förhoppningsvis. :)

Just nu känner jag att jag ska stupa i säng och förhoppningsvis orka läsa ett kapitel i Game of Thrones som jag fått för mig att läsa efter fyra av böckerna stått i bokhyllan nåt år eller så... ;)

Natti!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!