9 juli 2014

Idag är ingen vanlig dag...

För det har varit min födelsedag. Började dagen med att jobba, slutade tidigt som trevligt var, och sedan hem för att göra i ordning smörgåstårta och städa av huset. Sedan blev det besök och presenter. :)

 

Finfina presenter i form av presentkort, biobesök, nya skrivblock, pengar, penna, Jane Austen-plåster och en superduperfina Tardis-väskan! Jag är en riktigt nöjd födelsedagstjej. Får dessutom fortsatt prenumeration på Tidningen Skriva av pappa.

Måste även berätta om vad vi gjort de senaste dagarna. I söndags var vi i Delsbo på spelmansstämma. En liten spontangrej för att möta upp vänner från Stockholm. Trevlig dag i solen med härliga vänner. :)


Igår drog vi till Växbo först, för att träffa samma vänner, och sedan till deras sommarstuga för middag och mys. Språkade om allt mellan himmel och jord, skrivandet, föräldraskap, kreativitet, you name it, we talked about it. ;) En riktigt härlig dag måste jag säga.


I måndags var jag även på informationsmöte ang ett av de jobb jag sökt på sistone. Hoppas verkligen att det går vägen på intervjun nästa vecka för jag tror att jag skulle passa in bra hos dem. Den enda nackdelen är att jag måste pendla till Gävle, men så länge tågen passar så kommer jag inte ha längre resväg än jag hade när vi bodde i Rimbo. Så håll gärna tummarna på tisdag straxt innan tre.

1 kommentar :

  1. Åh,vännen jag *skäms...Stort **GRATTIS** i efterskott - Jag får skylla på Sommar & Sol,Semestertider ;)
    Ha det gôtt & visst ska jag hålla mina tummar på Tisdag/Kram innan jag kilar ner & får Hjosand mellan tårna idag igen hihi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!