17 juli 2014

Just idag mår jag bra...

Efter en utomordentligt trevlig helg ute i hälsingska skogarna med fam Hägerstrand-Lindvall så var jag peppad att både skriva och gå på intervju den här veckan! De är sådana där härliga personer som man blir så otroligt boostad av att umgås med. Massa härliga skratt, bad, knottbett och vindrickande och alldeles för lite sömn summerade den fredag/lördagen... ;)

I tisdags var det dags för min intervju på ett jobb i Gävle. Det kändes verkligen superbra. Visst, jag får börja pendla, men lönehöjningen gör att det är värt det. Och dessutom så får jag massor med tid att läsa och skriva på tåget, det tar ca 45 min med tåg ner och så en snabb promenix på ca 10 min från station. Känns helt okej, typ som i sthlm liksom. Så håll tummarna, okej? Hoppas på att få svar relativt snart!

Sommarjobbet går också bra. Får dagligen beröm av närmsta chefen, som nog gärna skulle ha med mig till Karlskoga dit vår verksamhet ska flytta under hösten... Men det är för långt. ;) Inte direkt pendlingsavstånd...

Tjingeling på er! :)

1 kommentar :

  1. Inne här sent om sidor,men....
    Visst håller jag tummar :)

    /Kram i gosolen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!