26 juli 2014

Inget är som väntans tider...

I onsdags var det dags för röstprovet som var en del av urvalsprocessen för jobbet jag var på intervju på förra veckan. Det gick jättebra enligt hon som utförde det. Jag vet att mina referenser bara sagt goda saker om mig, men ännu inget svar. Man kan ju bli nipprig för mindre. ;) Jag vill bara få det där samtalet som säger att hej, vi vill ha dig!

Annars går det bra på sommarjobbet. Jag kommer få lite andra uppgifter i mitten av augusti och det känns jättekul och verkligen som en utmaning. Det visar också på att de är riktigt nöjda med det jobb jag gör.

Dessutom har jag idag kommit gång med skrivandet igen. Eller, jag skriver ju hela tiden, men för hand när jag tex tittar på teve, men det måste ju renskrivas också så att man ser att det händer grejer även i det. Just nu har jag börjat på kapitel fyra och fram över blir det en del klippa och klistra från kladden till renskrivningen, men då går det snabbare. Alltid bra. Sen har jag fortfarande en del att renskriva från handskrivet, men det är saker som händer senare i handlingen, så de får snällt ligga och vänta i kladden först innan de förs in i renskrivningen.

Ja det är lite så det ser ut för mig just nu. ;) Hoppas ni har det bra i värmen och att ni dricker ordentligt!


1 kommentar :

  1. Förstår att du vill veta Nu hihi ....
    Ser ut som du har det skönt där med fötterna i pool & bok/Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!