8 feb. 2015

Tillsvidareanställd

Ja, så var provanställningen snart över och från första mars övergår den i en tillsvidareanställning. Hurra! Det känns riktigt bra. Tyvärr har jag åkt på en elak förkylning och har varit hemma sedan i onsdags, som tur är jag nästintill frisk nu, hoppas jag. Har tröttnat på töntiga filmer på Netflix och soffhäng.

Det känns som om jag varit en dålig bloggare här på sistone. Lovade visst någon sorts årskrönika, men det blev inget av med det. Jag har haft fullt upp med skrivandet och pendlandet, så kvällarna har gått åt till att umgås med familjen. Maken har också hittat jobb nu, vilket är så skönt. Vi går mot ljusare tider och livet känns rätt bra faktiskt.

Det kommer nog komma lite spridda inlägg här då och då, men om ni vill hålla koll på skrivandet så finns jag ju på skrivbloggen och på facebooksidan. Välkomna!

1 kommentar :

  1. Så roligt ♡-ligt GRATTIS ......
    /Kram & hoppas du mår Ok!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!