12 apr. 2015

Hallå cybervärlden

Visst är det härligt att det är vår? Igår spenderades dagen utomhus, med att fixa till altanen så att man kan sitta ute och njuta av solen på baksidan. Det hela avslutades med grillmiddag med grannarna. :)



Just nu är det mycket skrivande i mitt liv, därför blir den här bloggen tyvärr lite lidande, men jag ska försöka bättra mig. Jag håller på med ett novellprojekt just nu och har deadline snart. Väldigt spännande då det gäller att skriva på engelska, med ett gemensamt tema och i slutändan kommer den publiceras i oktober. Det är väldigt roligt att skriva mot ett specifikt mål, inte på "måfå" som det känns lite med fantasyprojektet. Målet är så klart att jag ska bli klar med det med, så klart. Jag saknar mina alver och det känns bra. Jag var lite trött på dem ett tag. ;)

Hoppas att ni alla njuter av fina vårvädret (som förvisso just idag lyser med sin frånvaro).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!