6 feb. 2011

Bli en Buzzador du med!

Jag är sedan en tid tillbaka en sk Buzzador. Jag är litet av en försökskanin kan man säga, och får hem produkter att testa inom familjen men även tillsammans med mina vänner. Än så länge har jag bara hunnit med en kanpanj för Decubal då jag fick testa hudkräm och läppbalsam. Gillade den supermycket.

Inget speciellt krävs för att bli en Buzzador, men just nu eftersöks småbarnsfamiljer med barn födda efter 1 februari eller senare, samt gravida. Det kostar ingenting mer än lite tid framför datorn och nätverkande bland familj och vänner. Ett roligare sätt än att delta i paneler på nätet där man får hem enkäter titt som tätt i alla fall! :)

Verkar detta intressant? Vill du gå med? Klicka på denna länk.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!