4 mars 2013

Ack, denna väntan...

Det finns knappt något värre... I början av den här veckan kommer vinnaren i novelltävlingen att utlysas. Ca 25 bidrag har kommit in enl förlagets blogg. Jag är superspänd. Jag kan inte komma ihåg att jag var lika spänd förra gången jag tävlade hos förlaget. Vet inte om det har att göra med att då tävlade jag med en fanfic, och därför redan hade klara karaktärer att utgå ifrån, medan denna gång har jag skapat Nora och Jacob helt från min överbelastade hjärna. Det är alltså helt oliiiiidligt spännande som den gode Peter Harrysson skulle ha sagt.

Och ja, ännu har inga bilder tagits på det nya hemmet. Har haft fullt upp med att packa upp och omorganisera och bjuda på middag. ;) Sorry.

1 kommentar :

  1. Spännande...Håller tummarna för dig :)
    /Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!